14 Augusti

Godmorgon bloggen + läsare!

Jag har precis kämpat mig ur sängen för jag ville egentligen somna om men det gick inte så jätte bra. Varför? Jo för att alla flygplan bara brummar över huset känns det som och det är ett jävla ljud när dom sätter igång. Men jag fick iallafall sova ganska länge idag och det är huvudsaken. Jag brukar tänka sov länge så orkar man vara uppe på nätterna. Är inte det ganska smart? Nej, jag vet det är inte så man ska tänka men jag gör det och jag har lov så jag väljer själv! Men mina tre favorit program börjar snart så ska kolla på dom innan min pojkvän kommer hem för sen ska vi göra oss i ordning, alltså duscha, sminka mig, fixa håret, klä på mig och sen tror jag han sa att vi skulle åka iväg och handla lite grejer. Kanske någon god mat vi kan äta ikväll + att han skulle köpa lite öl om jag inte har helt fel. Men eftersom vi ska vara hos hans föräldrar i helgen typ så måste vi hem till min mamma och lämna min söta papegoja. Han lär ju inte kunna följa med dit hur mycket jag än vill eller inte. Sen ska jag hämta kameran och även en ny telefon som jag kan ha under tiden tills jag får en ny för den har jag nu är helt craaash!

Jaha, idag är det 14 Augusti. Det jag får upp i huvudet då är att det är inte jätte långt kvar tills skolan börjar sen så firar faktiskt jag och min pojkvän två månader idag. Helt underbart! Älskar dig Micke<3

Jag hoppas att ni läser min blogg och vågar kommentera, för det är de som är meningen!

Ska kolla på tv nu och vakna till lite sen äta en god frukost och duscha + allt annat jag skrev.

// Michaela


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: jaha okej :D

joklart jag kan! <33

2009-08-14 @ 12:04:01
URL: http://hhhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0