15 Augusti

Godmorgon alla glada!

Sitter i soffan med min pojkvän och kämpade mig upp ur sängen för ett litet tag sen. Alltid lika jobbigt nästan. Idag skiner solen och vi har väl tänkt att lägga oss ute och sola lite vid poolen. Men just nu ganska misslyckat för han har fastnat vid friidrotten och jag här. Men ska väl äta frukost snart. Är väldigt hungrig! Vet inte vad som händer mer idag annars, men det märker vi väl?

Det blev iallafall ganska sent igår för vi satt uppe och pratade, pratade och pratade om allting från det ena till det andra. Sen åt vi räkor och drack lite öl men det hände också att man drack lite cola. Jag älskar skaldjur!!!


Nu ska jag gå och äta frukost är döds hungrig! Skriver senare.

// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0