27/8

Hello allesammans!

Varit i skolan idag fram till tolv, det var inte så kul men det fungerade i alla fall, när är skolan rolig? inte överdrivet många gånger i alla fall. Sen efter skolan åkte jag, Jannie, Emelie och Siri in till Märsta och åt på kina bufé och sen direkt till tattoo studion och kollade så Emelie´s tatuering såg bra ut vilket den gjorde. Men nu är jag hemma, gick faktiskt från bussen hem idag, duktig jag är! Men nu sitter jag i sängen och dricker ett glas mjölk och funderar på vad jag ska göra. Antingen stallet och kanske rida med Emma och lilla Celine eller så stannar jag hemma för jag är smått trött efter vi sprungit runt i Märsta och allting. Blää! Framförallt i klackskor och det är femtio grader varmt och bussarna är äckliga att åka när det är varmt. Men återkommer senare! I miss my boyfriend!
// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0