AIK - KALMAR

Hej sötnosar!

Sitter  i soffan och väntar på att Micke ska duscha klart så jag kan få duscha. Han skulle duscha själv haha så darför satt jag mig här. Det blev iallafall 1-1 mellan AIK - KALMAR. Bättre än att kalmar vann iallafall. Vet inte riktigt vad som händer ikväll men det märker vi. Blir antagligen en hemma kväll men skulle vara kul och göra någonting! Iofs klockan nio börjar nya Arn filmen som vi ska se, det är ett måste! Den första är jätte bra och den andra är säkert bättre. Ska duscha nu sen smöra till mig en ö* kanske. Men jag skriver senare. Btw skoj bråka och slogs just med min pojkvän han låg på mig och jag kom inte loss, stackars mig..

Min pojkvän ska trottsallt med.  It´s true, min älskling ska med på kryssningen trotts velet om allting. Överlycklig! Vi åker snart och det ska bli en bra resa! God mat + lite dricka kanske ;) och såklart trevligt umgänge!
Farmor + Elaine ( farmors bästavän ) min bror och min pojkvän, I love it :)

Återkommer nog senare!

//Michaelaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0