Dålig uppdatering

Jag vet att det varit dålig uppdatering. Men jag har verkligen inte hunnit med att skriva. Kom hem till älskling igår igen för jag har sovit hos Emma torsdag - fredag. I torsdags så åkte vi ut till stallet efter middagen och red nya russet. Han heter Mango och är en av dom livligaste hästarna jag mött på länge. Han vill inte stå still, han naffsar gärna och bla bla. Sen kom vi hem och fixade våra naglar och kollade tv. Sen slocknade vi. Igår var vi i väsby centrum och shoppade. Jag hittade en tröja, eller aa kan kanske lägga ut bild någon dag men den är jätte fin som jag eventuellt tänkte ha på kryssningen på Söndag den 30:e - måndag den 31:a(?) Men nu är jag tillbaka och nu sitter jag i soffan och dricker lite cola och vi var just och köpte pizza men jag ville inte ha. Inget sug efter pizza just nu!

Design kommer vilken dag som helst!

//Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0