Det är inte sant!

Godkväll alla söta!

Gissa vad som har hänt?
Jo, jag har fått färg idag som jag skrev förut, men jag har blivit jätte bränd vilket inte kan vara någon annan färg en röd! Usch, vågar knappt visa mig. Men det blir fin färg snart det är väl så man får tänka, eller? Vi har suttit ute i solen så sjukt mycket idag, typ hela dagen så vi somnade som stockar på soffan från sex till åtta. Man blir trött i solen! Vi har just hunnit med och äta middag också. Vi åt fläskfilé med pommes och bea sås. Sen på sidan fanns det grönsaker och vitlökssås som älskling gjorde själv. Jag tror att jag drack minst fyra glas vatten till maten, man blir törstig i solen också. Jag känner mig ärligt talat fortfarande seg efter vi varit ute trotts att jag sovit hur länge som helst.

Pratade just med Emma, hon ringde mig. Vi ska ut och rida imorgon vid elva. Älskling skjutsar mig dit så jag kommer i tid. Vi ska ta en riktig sväng ut på pollarna. Ska bli skönt att bara skritta ut och leta upp nya ridvägar för ingen av oss har koll på det ute i Odensala, inte ens hon som äger dom! Dom står för tillfället i en sommarhage och inte vid stallet som dom står i jämt annars. Så allt är "nytt" så det är inte lätt att veta vart man kan rida och inte. Hästarna ömmar i fötterna på grus så det måste vi helst undvika. Dom har nämligen inte skor på alla fyra!

Nu ska jag vara social med älsklingen och kolla tv.


//Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0