Första skoldagen avklarad

Jag har varit i skolan idag, kan ni tänka er? Yes, it´s true! Första skoldagen för mig var idag och den var inte alls lång. Den var långtråkig och allmänt dryg. Men det roligaste var att Emma och Linnéa började idag fast i ettan eftersom dom får gå om ett år för dom bytt linje igen. Allt kändes konstigt att vara tillbaka men det var sig likt trottsallt. Flera nya i klassen, okej två stycken då som jag visste vilka det var innan men ändå! Nya som nya, dom har inte gått där förut då är dom nya enligt mig. Jag har alltid rätt, typ! Vi fick busskort idag också, skit fint roooosa! "härmade jag kissie nu? OOOPHS!" ha ha .. Men jag hade väldigt trevligt efter skolan bortsett från att det regnade konstant typ. Jag och Emma åkte ner på Myntet och åt kyckling focatcha? haha tänk för jag inte kan stava det där någon gång. Men iallafall en grillad macka med kyckling osv i. Skit god plus sallad på sidan och en cola med. Sen efter det kom hennes mamma en stund, alla älskar Maria framförallt JAG! Men sen gick hon ganska snabbt så vi köpte en kladdkaka till mig och en blåbärspaj till henne, muuuums! Imorgon, ja vad händer då? Jag går iallafall i skolan från halv nio till klockan tolv imorgon, inte så länge men det är skönt. Sen ska jag hem och äta lite tror jag om jag är hungrig imorgon när jag kommer hem. Sen enbart ta det lugnt.

Fredag: Jag slutar skolan klockan två. Sen ska Micke hämta mig då och så åker vi upp till Öregrund tillsammans. Möter hans föräldrar + alla campingfolk och sen börjar KRÄFTSKIVAN, kan ni tänka er? Jag som ÄLSKAR kräftor ska få vara med på kräftskiva + att en till kommer snart efter de för mamma ska fixa en här med. Wiiiihuuu!

Lördag: Kommer hem från Öregrund och ska åka och fixa Mickes bil hos peppeliito. Sen så blir det nog lugnt. Hörde att det var golfgrejen i Skepptuna men I don´t think so. Micke bestämmer! :)

Söndag: kryssning kryssning kryssning!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0