Gick bra!

Hello bitches!

Hemma från Sollentuna nu, allt gick jätte bra och kul att åka iväg lite med mamma också. Skulle fått en mobil, vi kollade lite men sket i det för ingen passade mig för jag ville inte ha dom. Fick istället lite ansikskrämer och sånt av mamma. Dom kostade en del dom också. Men nu är jag hemma och jag orkar knappt skriva just nu pga somliga skäl. Men det första som hände när jag kom hem var att jag skulle fixa lite och äta så fick jag en glasbit i foten(!) Fan vad ont det gjorde, den var mini liten och ingenting har gått sönder.. Hm, fuck vad ont. Men det är min otursdag idag helt enkelt. Jag orkar inte skriva mer nu, vill bara att min pojkvän ska komma hem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0