Godmorgon

Morsningkorsning allesammans!

Jag har precis vaknat nästan. Hjälpte älskling att städa taket efter djuren vi slog ihjäl igår men det gick inge bra för jag var väldigt kort så det hjälpte inte så mycket. Jag har precis ätit den godaste yoghurten på jorden och ätit mackor osv. Så ska fixa till mig lite nu så man ser levande ut iallafall. Älsklingen är sjuk men städar väldigt mycket just nu. Men han ska jobba imorgon ! :( Idag händer det nog inte så jätte mycket ändå, kanske tv och mys bara. Känner mig lite små sliten men det går nog över snart.

Återkommer senare eller någonting! Kameran väntar jag på !

Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv; Nejj de skulle verkligen inte skada! <33

2009-08-18 @ 17:05:01
URL: http://hhhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0