Hemma igen

Tjingeling allihopa!

Jo, jag vet. Designen har inte fixats än, men vi han verkligen inte med det igår och inte idag heller. Igår så var jag hos Kristine och jag sa att jag var hungrig och det var såklart hon med. Så vi tog bussen in till Sigtuna och köpte valvet sallad + cola och ostbågar. Gud så gott det var med sallad. mums! Sen pratade vi och kollade på en bra film och fixade lite på datan men vi han inte med designen ändå!? Konstigt men sant.. I morse vaknade jag ungefär innan halv tio av att min pojkvän messade mig sen ringde. Kristine var också vaken så vi klev upp fixade i ordning oss sen åkte vi direkt till stan. Det var en hemlighet vad vi skulle göra men nu kan jag avslöja allting. Kristine tog hål i tungan !! :D Allt jag köpte idag var bara pommes, bussremsa, och en kula till tungan. I kulan är det en rosa diamant, jätte fin. Sen åkte vi till Märsta och drog till posten och hämtade ut Kristines nya dataskärm och handlade lite soppa till henne sen hem till henne igen. Sen kom älsklingen dit en stund sen åkte vi direkt hem hit.

Skolan börjar nästa onsdag för mig och innan dess måste jag köpa nya saker till skolan, tex block, pennor, papper osv. Sen så måste jag ha en ny mobil, den behöver inte vara super bra men lite krav har jag faktiskt! Skulle vilja ha Sony Ericsson som går på reklamen nu men den kostar ungefär fem tusen utan abonemang. Det kommer mammsen aldrig gå med på. Men vi får se vad det blir för någon. Just nu går jag runt med en jätte gammal som är lite för seg och som sagt för gammal. Det funkar inte! Men det är tur att jag har en pojkvän som är snäll och ville låna ut den under tiden jag inte har någon annan!


Nu spelar AIK - HALMSTAD. HEJJA AIIIIIKKKK!! :)


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Det var hemskt, bara syrianer :'/// <33

2009-08-17 @ 20:09:08
URL: http://hhhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0