Hos Kristine

Hejsan alla söta!

Japp, jag är hos Kristine nu. Hon håller på att packar upp allt efter hon var hos sin  pojkvän en vecka och jag sitter här. Vet inte riktigt vad vi ska göra men vi har alltid skoj. Gissa vad? Vi ska snart fixa min design! Det är så tråkigt med designen man har i början, usch vad ful den är. Det är inte länge kvar tills skolan börjar men jag börjar inte den här veckan som dom flesta andra gör, nice! Ska nog mest spendera tiden med min pojkvän tills skolan börjar. Kanske lite annat med,  som hästarna! Nej nu ska jag vara social med Kerstin här och ha lite skoj! Återkommer kanske senare!

ÄLSKAR DIG MIKAEL OCH SAKNAR DIG ! ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0