Inge vidare

Jag mår inte så bra idag! Så är det, jag mår inte så bra idag. Känner mig hängig, ont i huvudet och mår illa. Kanske skolångest? Skolan börjar på onsdag och jag vill inte! Jag känner mig inte alls taggad på skolan nu även om det kan bli roligare i år än förra. Ingen aning men men. Jag mår som sagt inte helt perfekt idag. Vi var hos Mickes föräldrar idag och fikade lite och pratade lite skit, mysigt. Drack den där goda toblerone ( stavning?) Det är typ kaffe med den smaken i så mer oboy liknande smak. Den är god! Sen har vi varit i Uppsala och handlat lite och så. Imorgon ska jag och min kära mamma åka till Sollentuna och fixa legg till mig så allt går igenom när vi ska åka båt snart. Ska bli underbart.♥ Sen kanske vi äter någonting eller så? vet inte, fika tycker jag?



Mikael ♥ Michaela
          14/6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0