Kryssning!!!

Godmorgon sötnosar!

Sitter i soffan och ska snart kolla på tv. Ska kolla på mitt program som jag älskar! Farmor ringde i morse och väckte mig vid tio och berättade bästa saken på länge. Hon har betalat båtresan och allt nu så vi ska åka den 30: e med Birka Paradise. SÅ SKOJ! Och det bästa är att hon även har gjort en till sak men det tar jag inte för ens jag pratat med min pojkvän. Vi ska iallafall åka genom skärgården osv, bada, handla och ha det så jävla skönt. Kommer hem på en måndag så måste ta ledigt den måndagen från skolan, inte gråter jag?! Det är jag, Elaine, farmor, min bror och ev min pojkvän som ska åka. Wiihuu! Överlycklig, väntat ett tag nu. Vi gjorde så förra sommaren med. Men jag ska fixa lite här nu så jag skriver senare.

// Michaelaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0