Lugn kväll.

Godkväll alla som är vakna!

Jag lever faktiskt men vet ni vad jag glömde hemma hos mamma? Kameran! Suck. Men vi var bara där en snabbis så glömde bort den helt när jag sprang runt där i 180. Jag sitter iallafall i soffan och har precis kollat klart på det där jätte roliga programmet med Stefan och krister. Det hette någonting liknade " två ägg i klackskor". Äsch jag vet inte men något sånt var det. Jag och min pojkvän sitter hemma hos hans föräldrar. Alla är borta och huset är ledigt så why not? Vi skulle ätit jätte god mat idag men blev ingen direkt middag alls. Vi åt liten pizza var när vi kom hem vilket blev hyfsat sent. Så vi sparar köttet och pommes till imorgon! Vi har istället ätit chips, två olika dipper och druckit lite cola och sådär. Fan vad irriterad jag är på mig själv för jag glömde kameran. Men jag hämtar den någon dag eller om jag ska hem och sova någonting. Det går lika bra!

Fick även veta att min bror fått lägenhet och flyttar till stan den typ 1 oktober. YES nytt rum helt själv. Gud vad jag ska ha nya grejer i det rummet. Kräver ny större säng, bokhylla, och massa fina grejer. Men såklart kommer man sakna sin bror en del också. Allting är inte positivt med det hela.
Faktiskt inte! ;)

Jag ska umgås lite med min pojkvän nu, men jag återkommer imorgon!
Godnatt, sovgott!

// Michaela


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0