Mobil terror

Jag blir knäpp, ingenting funkar idag! Nej ingenting funkar idag för mig. Eller kanske litegrann. Men jag skulle tvätta min underkläder och den där jävla tvättmaskinen ville inte som jag ville så det strök jag på engång. Jag är trött även fast jag sov till tolv idag. Det är konstigt men sant. Känner mig lite små hängig. Jag ringde Emma och vi kom överrens om att hon ska hämta mig imorgon när hon vaknat, det är toppen bra så där lyckades jag! Men jag bad henne komma redan idag men det är bara kanske, vi skulle höras senare och jag hoppas hon kommer för jag vill leka med henne och min pojkvän kommer inte hem för ens nio ikväll. Usch, saknar honom redan massor! Men dagens bästa skulle vara om Emma kommer till mig och får mig på lite bättre humör. Jag blir nog gladare om ett tag men det är varmt, jag är trött, tvättmaskinen lyssnar inte, och det finns inga mackor men det klarar jag mig utan just nu! Nej slut klagat nu, jag får göra det bra av situationen.

Jag längtar döds mycket till min pojkvän kommer hem och till kryssningen! Whatever, imorgon ska jag och Emma leka, jag ska sova hos henne och på fredag ska vi åka och shoppa i Väsby. Eller hon ska men jag kanske hittar något litet. Fått pengar för mina två papegojor nu så.. Men pengarna måste gå till kryssningen lite med och så måste jag ha en ny mobil inom kort! På fredag efter vi handlat ska jag eventuellt få träffa mina två små gojor också som bor hos Susanne nu. Saknar dom massor.

Mobilen bara låter, låter och låter idag. Blir glad att jag får uppmärksamhet men jag blir lika rädd för den där jävla signalerna på telefonen hela tiden. Telefonen är döds gammal och jag vill ha en ny. Den duger men den är lite jobbig i knapparna och andra inställningar!

Snart börjar skolan och jag och mamma ska åka och handla någon dag. Måste handla nya block, pennor och grejer till skolan så jag kan arbeta liksom;) Nog om det.


// Miichaelaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0