Oboy

Godkväll sötisar!

Ja, jag sitter och dricker oboy! Jag älskar oboy så sjukt mycket! Det är gott och det är inte alls jätte nyttigt, synd! Men dricker inte det varje dag längre så gör ingenting. Fettet är ingen fara men vill gärna vara lite snäll mot tänderna! Jag är någorlunda trött och ska sova om ett litet tag. Vart lite mycket i två dagar nu när gammelfarmor gått bort osv. För mig har det i alla fall varit mycket för jag tänker så mycket så hjärnan sprängs. Men hon har det bra nu, jag litar på dom orden! Kunde inte sova igår heller kanske darför jag är trött nu. Anledningen till det är för jag har nästan sovit med min pojkvän hela sommarlovet och igår sov jag hemma själv. Usch! Det är inte lätt. Men snart ses vi igen älskling, fredag, längtar redan! Min älskling är bäst på denna jord! Mikael Hurtig Svensson!



Städat upp smått på golvet idag, jag är verkligen tokren av mig nu. Städar så fort någonting kommer i vägen på golvet. Mamma sa själv att hon precis skulle säga åt mig att hålla rent nu på rummet med kläder osv, inga på golvet bla bla bla! Jag hade redan plockat upp allting ;) thihi duuuuktig Michäään!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0