R.I.P



Vila i frid älskade gammelfarmor..

Att det skulle vara så tungt visste jag inte för ens det hände nu. Att du lämnat oss känns jätte tungt. Men du ska veta att alla tankar ligger runt dig just nu och jag uppskattar att vi fått komma till dig när du fyllt år osv. Du ska veta att alla saknar dig och framförallt jag. Du stod mig inte närmst av alla i släkten men du är den mest underbaraste människa som gått på den här jorden. Jag är stolt över dig, 103 år gammal och du var så pigg. Du kunde gå själv och du kunde så mycket. Hur många blir 103 för det första? Du vart akutsjuk men du levde länge och på övertid.

Jag kommer alltid älska dig. R.I.P <3 :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0