Sanning

När livet känns förjävligt och man känner att det blir mörkare och mörkare så måste man se det ljusa. Man ska aldrig ge upp även om det är det man helst vill för stunden. Man ska se det positiva i stunden ögonblick och fortsätta på det spåret. Även hur mycket jag ville ge upp när jag fick ett samtal från mamma igår så tänkte jag på min familj, min kära pojkvän och mina underbara vänner + mina underbara hästar i livet och alla djur. Jag kunde bara inte ge upp! Börjar få känslan att det var bäst såhär med dig älskade gammelfarmor, så jag tar det ändå ganska bra nu även hur mycket jag än gråter. Men jag har folk som tröstar mig. Såg bilder på dig idag på gamla datan när du fyllde hundra år när vi var där. Grät så mammas axel var blöt. Precis, där fanns mamma för mig. Jag älskar er som ställer upp för mig och finns där när jag behöver er. Jag vet att det är X antal stycken som gör det, ärligt talat ganska många. Namn behöver jag inte nämna för ni vet själv lika väl som jag. Jag älskar mitt liv nu, trotts det som hänt sista dagarna så har jag kämpat. Tårarna rinner lite varje dag för dig gammelfarmor men jag kämpar exakt som du gjort under ditt liv för du blev trotts allt 103 år gammal. Jag kommer alltid älska dig, enda tills jag dör! Vill tacka mina närmsta vänner som stöttar, min familj och min underbara pojkvän! Ni är bäst och gör mitt liv till något perfekt. Jag älskar er så otroligt mycket. Ni bevisar verkligen mycket för mig, hur bäst ni verkligen är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0