Scary Movie 2

Godkväll bitches!

Sitter i soffan och kollar på Scary Movie 2, skit rolig. Min pojkvän somnade nyss och jag ska snart fråga om vi kanske ska sova istället för att ligga i soffan och dega? Vi kollade på nya Arn filmen för ett tag sen på tv, bra men lite små sorlig film! Kom på försent idag att det är festival idag ute vid mamma på landet, vid Erikssund.. Annars kunde man åkt dit, suck på mig. Massor av folk från stallet där + mamma, Anders, Janne, Lasse, Lena, Emma, hennes pappa Stefan, min bror, Emil. Hade varit skoj men en mysig hemma kväll med killen är inte heller helt fel, erkänn(?) Imorgon ska vi åka och handla, det är det enda jag vet som händer. usch, tråkigt liv. Någonting hittar man väl på.

// Michaelaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0