Skit väder

Hello bitches!
 

Ingen ridning för det första.
Nej det blev ingen ridning som jag och Emma hoppades på idag. Nej det visste jag nästan att det inte skulle bli för igår kväll/natt regnade det hela tiden. Och när jag har vaknat inatt eller tidigt i morse innan jag skulle upp och rida så blåste det storm ute! Så Emma hade pratat med Anneli och hon sa att det inte var något bra väder, vilket jag håller med om! Men jag vaknade vid tio någon gång och sen var det sjukt trögt att få upp mig ur sängen. Micke höll på hur länge som helst men jag var trött som ett as. Sen när jag väl kom upp städade vi i ordning lite hemma hos hans föräldrar och jag gjorde i ordning två ost/gurk mackor till mig sen åkte vi hem. Tro det eller ej men sen somnade jag på soffan. Skönt var det också! Hade ont i huvudet och allt kändes värdelöst så somnade en stund och nu har vi ätit vattenmelon och dricker lite cola / socker dricka. Piggnat till en hel del med andra ord.

Händer ikväll? Jo, jag åker iallafall till min älskade Kristine ikväll och sover där för vi ska till stan imorgon. Hon ska göra en sak, det får ni veta imorgon för just nu är det en hemlighet. ;) Men en jätte bra sak är att vi ska fixa min design idag!! Den kommer bli toppen fin. Kommer nog också uppdatera hemma hos Kristine. Hoppas på kamera snart!


Jag älskar dig Mikael Hurtig Svensson! Du är min föralltid<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0