Skolan börjar imorgon

Godkväll allesammans!

Jag är faktiskt hemma hos mamma utan min pojkvän.
Och det känns för tillfället förjävligt utan pojkvän. Varit med honom typ hela lovet och imorgon börjar skolan så nu är jag hemma igen! Men det känns bra att vara i sitt rum men inte utan min pojkvän. När man lämnar honom känner man verkligen saknad och hur mycket man älskar honom. Usch vad jag är kär :D<3

Imorgon börjar jag som sagt skolan och det känns okej, börjar tio. Ska åka med Emma och moppen till skolan. Men jag ser framimot helgen då ska vi KANSKE på kräftskiva i Öregrund med älsklingens föräldrar och camping folket. Jag hoppas på det iallafall. Skoj ju! Sen på söndag åker vi på kryssning till måndag, Birka Paradise. Skoj det med. Bara skoj hela tiden.

Ska sova nu, men jag älskar Mikael så sjukt mycket. Han betyder allt för mig.



Saknar dig oerhört mycket gammelfarmor, du är saknad av alla. R.I.P <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0