Sol sol sol

Hello allesammans!

Jag har legat ute vid poolen och solat hela dagen med Micke, sjukt varmt men så skönt. Färg har jag fått men inte överdrivet mycket. Men nu sitter jag i soffan framför travet. Fredrik körde ett lopp och kom två så det var ju väldigt bra! Han brukar köra som ett pucko ibland men nu körde han bra. Vad som händer ikväll vet jag inte riktigt ännu men det blir väl antingen lugnt eller så hittar vi på någonting. Jag känner för att hitta på någonting men man vet aldrig vad som händer! Såg massa bilder på mina två gojor jag sålde här om dagen, usch vad jag saknar dom! Men dom har det jätte bra i sitt nya hem så jag känner mig lugn.

Återkommer senare eller någonting. Hoppas på kamera snart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0