Sovit

Hello bitches!


Nu är jag vaken..
Somnade ungefär tjugo över fem till halv sju för jag hade så otroligt ont i huvudet och jag har fortfarande. Vet inte varför men känner att hela min dag är förstörd för jag inte mår bra. Men kanske mår bättre snart. Tänkte ta en dusch men orkar inte just nu plus att det är monk på tv och det tycker jag är bra ibland. Jag tänker nämligen duscha när min pojkvän kommer hem istället för efter monk så ska jag diska upp efter jag lagat massor med mat idag. Lägg märke till att jag lagat massor med mat. Först vaknade jag tolv i morse " på dagen" kanske det heter och märkte att det inte fanns några mackor. Så jag ställde mig och gjorde korv med pommes och nu lagade jag middag till mig + matlåda till älskling. Det vart korv med pasta. Jahaja, nu sitter jag här och känner en enda stor saknad i mig och jag vet efter vem, min pojkvän. Bläää vad jobbigt det är när man känner så..

Men men, skriver senare kanske.

// Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0