Startar allt imorgon!

Hejsan hoppsan allihopa!

Jag känner för att jag börjar skriva mer imorgon i bloggen. Jag kommer starta då. För jag har absolut inte mer en fem bilder på mig till exempel på den här datorn. Vilket inte är konstigt för det är min pojkväns dator. Jag ska försöka hämta kamera från min mamma någon dag, eventuellt imorgon!  Så det kommer ny bilder + mycket annat roligt skoj i bloggen. Kanske roligare att läsa en blogg med nya bilder väldigt ofta och lite längre inlägg. Det här kommer inte bli särskilt långt men som jag sa alla behöver inte vara långa + att jag startar imorgon. Det jag mest ska ändra på är att det kändes som det var "samma sak varje dag". Jag vill ändra på det mesta, men inte allt. Lite bra var den andra också ;).

Skriver imorgon och hoppas på kamera!

// Michaela


Kommentarer
Postat av: Felicia

SV jadu det var det! ja alltså, jag fixar inte bra designer(den jag har nu har en tjej gjort till mig) men jag kan ju försöka iaf, lite kan jag ju!

2009-08-13 @ 21:08:28
URL: http://fsvedberg.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv: aa, det är sant.. Alltid kul att förnya sig lite :D

Men jag är också usel på sånt, jag har gjort min.. men den är ju fett B. HAHAH <33

2009-08-13 @ 21:25:32
URL: http://hhhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0