Torsdag

Godmorgon alla söta!

Sitter i soffan och har precis gjort mig klar, Emma kommer och hämtar mig ganska snart så ska vi leka. Jag ska sova hos henne idag för vi ska shoppa i väsby imorgon. Idag mår jag sådär, bättre än igår men jag känner att mitt humör inte är det bästa. Inte än så länge iallafall. Jag vet också varför men det tar jag i slutet av inlägget. Men känner att det ska bli skoj att få träffa min bästis ändå. Emmapemma<3 Annars har jag sovit gott tills hon ringde och väckte mig, haha. Tråkigt att säga hejdå till älskling i morse för jag visste att vi inte skulle hinna ses innan jag åker till Emma. Men men, sånt händer. Vi ses trottsallt imorgon!! :) Jag och Emma ska först åka direkt till donken nu och äta lite mat tänkte vi, muuuums! Sen vet jag inte, vi kommer alltid på någonting skoj.

Imorgon vet jag inte vad som händer, älskling ska vara fyllechaffis mitt i natten där så han kan inte dricka iallafall. Det sades att hans kära pappa skulle vara här med oss för hans mamma ska ha fest med sina jobbarkompisar hemma. Men det gick inte Micke med på. Så vi får se vad som händer och sker. Jag vill gärna åka med när han skjutsar dom till Väsby sen allihopa men kanske inte får plats. Får väl åka till hans mamma och prata med henne under tiden då eller sitta hemma i mörkret framför tv:n helt själv. Men det löser sig iallafall.


Känslor och kärlek kan vara skit jobbigt men i min situation är det alldeles underbart. Med andra ord för bra för att vara sant. Jag trodde aldrig jag skulle hitta den perfekta pojkvännen för mig, han man litar på och som man alltid kan berätta allting till. Men det har vänt helt sen den 14/6 - 09. Jag hittade han, kan ni tänka er? Jag hittade han jag vill dela resten av mitt liv med, han jag vill ha barn med, han jag vill förlova mig med och kanske till och med gifta mig med en vacker dag. Jag känner mig så säker med honom, jag känner att jag lever på rosa moln hela tiden, himmelriket.. Där allting alltid är perfekt. Visst kommer det felsteg då man kan bli sura på varandra men det löser sig alltid. Jag är nog den lyckligaste flickan på jorden, tro mig. För honom skulle jag kunna springa genom eld och vatten enbart för honom. Jag skulle kunna offra allt för honom känns det som. Han är det bästa jag vet, kärlek är bara underbart just nu.

Kommer aldrig lämna dig för någonting annat, jag älskar dig sjukt mycket Micke <3


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: jag ska skärpa mig :O <33

2009-08-20 @ 18:17:57
URL: http://hhhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0