Välkommen till min nya blogg!



Jag har valt att starta en ny blogg för jag tycker den andra var trist. Alltid tråkigt med ny blogg, inga läsare och lite inlägg. Men jag kommer försöka ta mer bilder, skriva mer i inläggen, alltså mer långa inlägg som kanske kan vara roligare och även lite allt möjligt. Ibland kommer alltid korta inlägg. Men framförallt mer bilder. Ska sno kameran hemifrån tänkte jag eftersom vi har två! Inte råd att köpa egen just nu!

Men jag hoppas på mycket läsare och kommentarer. Ingenting jag klagade på i förra bloggen, inte alla gånger iallafall. Men mer läsare och fler kommentarer är alltid kul.
Design kommer så fort som möjligt!

// Michaela

Kommentarer
Postat av: Sofia

Haha jag hittade allt till din ny blogg :D

2009-08-13 @ 20:41:50
URL: http://hhhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0