Yes!

Kameran är fixad! Japp, kameran är fixad men inte världens bästa kamera. Önskar mig eller tänker köpa mig en ny men det här är en rätt så gammal kamera som inte används så mycket av någon nu. Så varför inte passa på? bättre än ingenting alls! Jag sitter i sängen och gör inte så mycket, känner mig ganska seg. Ringde pappa nyss angående legget som har kommit men han skulle ringa upp för någon annan idiot ringde och störde vårat samtal på andra luren. Suck! Ja, vi ska ju som sagt åka på kryssning på Söndag - måndag och på alla båtar behöver man inte ha legg och jag har aldrig varit med om det men farmor berättade att dom frågat det på någon sist hon åkte. Jag känner mig i alla fall jätte taggad inför kräftskivan i morgon och kryssningen på söndag!

Såhär såg golvet ut innan jag städade upp lite!


Lägg märke till att jag skrev att jag städat upp lite!


Min mac data från skolan har jag lämnat in på lagning genom skolan idag så får ha min privata dator hemifrån så länge. Kostar ingenting att lämna in dom från skolan på service och det är som våra egna datorer som vi sen får köpa ut i 3an. Nice deal ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0