23 december

Hejsan sötnosar!

Jag vaknade i morse av klockan eller nja, min pojkvän väckte mig tio minuter innan och min bror ringde 5 minuter innan. Men klockan 09.25 klev jag upp och älskling skjutsade mig till stallet. Vi jobbade och hjälpte lite sen så drog jag, Emma och Celine ut och tolkade med Brunton, åkte pulka efter alltså, sjuuukt skoj! Celine red sin ponny bredvid men vi bytte lite då och då. Nu känner jag mig fräsch igen eftersom jag hunnit duscha och så.

Dagens bästa: det var när jag satte mig i bilen och min pojkvän var söt och sa att han skulle laga en överraskning till middag. Så medans jag hoppade in i duschen så hade han lagat förrätt, varmrätt och så fick jag ett litet glas med champagne till (: Har man inte världens bästa pojkvän? YES! Sen köpte han en till sak till mig på dagen som jag verkligen ville ha men det är skitsamma, tanken bara gör mig lycklig.

Nu ska jag enbart ligga i soffan hela kvällen och mysa, ska nog ta en p-nap innan vi ska spela bingolotto... haha! Det är mysigt men kan bli långtråkigt om det inte går bra -.-

Tänkte bara önska alla en riktigt god jul, vet inte om jag kan uppdatera i morgon men kanske kan lägga in bilder på vad jag har för kläder och på alla andra. PUSS!

JAG ÄLSKAR DIG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0