4 advent

Godmorgon eller vad man säger? Jag har inte uppdaterat så mycket men var inte hemma igår kväll och hade inte tid på dagen. Vi städade och fixade på dagen och var iväg och handlade en sväng sen åkte vi till Jockes 20 års kalas här i närheten och åt smörgåstårta och hade trevligt. Sen följde Becca och Jocke med oss hem och var här ett bra tag sen åkte dom hem då gick vi och la oss. Det var jätte trevligt! Idag så har jag bara hunnit kliva upp och åkte snabbt till Lunda och handlade lite saker till frukosten, tex ägg, juice, bröd. Så vi åt en mysig frukost och jag vet inte vad som händer mer idag faktiskt. Jag känner att jag bara vill vara hemma, men jag skulle kunna tänka mig att åka och hälsa på Becca och Jockes kissemissar också:)

Snart är det jul och det är sjukt mycket snö och det snöar sjukt mycket, kan det bli bättre? Nej jag tror inte det, en jul utan snö är ingenting att hurra över -.- Vad ska alla göra på julafton? själv ska jag fira jul hos min mamma iår och senare på kvällen efter allt ska jag nog åka till min pojkväns föräldrar en stund och ge dom en liten sak sen åka hem och sova med mitt hjärta, planerat så i alla fall men sen vet man inte.

Ha en trevlig advent allesammans, det ska jag i alla fall ha ! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0