Bedtime

Godkväll alla söta!
Sitter i soffan och kollar på ARN filmen, den är väldigt bra tycker jag personligen. I morgon är det skola för min del medan älskling får fortsätta sova, snyft(!) Det känns inge bra, kommer vilja ligga kvar, men jag måste försöka dra mig upp. Men känner redan nu att hela dagen kommer att bli meningslös! Först har jag en lektion som jag redan har alla grejer hemma som jag pluggar mycket bättre på hemma. Sen har jag en mongo lektion som jag inte vet hur den stavas. Man ska gå runt och göra massa kroppsövningar typ. Kan inte förklara bättre. Och jag råkade höra att min lärare till den lektionen skulle till doktorn och inte vet när hon hinner tillbaka, känns lovande. Jag slutar klockan tolv i morgon tror jag, om inte tidigare! 
I morgon händer nog ingenting, tänkte åka och köpa min klänning men det sket sig så jag kommer att låna ett par jätte fina plagg till lördag. Om man är inbjuden till en 70 års fest så måste man ju vara fin. 
Dax för mig att göra mig i ordning för sängen. 
Puss och godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0