Bonde söker fru

Hejsansvejsan!

Jag sitter i soffan och kollar på bonde söker fru och gör ingenting. Har inte gjort någonting speciellt sen jag kom hem från julavslutningen som pågick en halvtimme, suck vad värdelöst att åka dit för en halvtimmes uppträdande. Men det är ganska skönt, i morgon ska vi på kalas, Jocke fyller 20 så vi ska dit och fika antar jag? har ingen aning vad dom tänkt men det får vi se. Älskling ligger och typ sover på soffan, ni vet resultat efter julbord? haha, nej men han är väl trött och lite små full så orkar väl inte vara vaken.. Blir nog tidigt i säng ikväll för jag är inte på jätte bra humör just nu, vet inte varför men men .. Dags för bonde söker fru.

 

PUSSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0