En trött Michaela

Gokväller allesammans!

Nu är jag på benen igen tänkte jag säga men det har jag varit hela dagen. Men jag är sliten och jag har ont i halsen för tillfället.. Tråkigt men sant. Igår var vi som sagt på älsklings farmors 70 års fest och det blev inte allt försent men gick upp tidigt på morgonen och sen sprang vi runt och hjälpte till och förbereda allting så det var ganska mycket. Maten var super god och det var 108 anmälningar så ni kan ju tänka er allt folk? Alla kom kanske inte men det var runt 100 stycken kanske. Nej, det blev riktigt lyckad kväll och jag hittade jätte fina kläder som jag hade plus mina fina nya klackskor. Jag kommer säkert lägga in bilder sen för det togs mupp bilder igår. Älskling var sjukt fin i sina kläder, gud så fin och vuxen han ser ut i kostym och finskor. Min lilla bebbo!

Just nu sitter jag i soffan och vi har just tryckt i oss donken, sen har jag hämtat mitt smink och de från Mickes föräldrar, eftersom det var där vi gjorde oss i ordning igår. Men idag när jag hämtade sakerna så fick jag också en klänning / tunica ?? som är sjukt fin men ganska många som har sån men äntligen har jag fått en sån. Skulle köpa förut men först fanns de inga storlekar förutom L XL osv, men sen kolla ja igen så var dom slut. Så nu har jag den i mina händer, Fia den bästa, tack:)

Dags för mys i soffan, Playa del sol började precis!

PUSSS

Våra kissar sitter alltid och tigger, vad har dom fått det ifrån? ;S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0