Fredag!

Morsningkorsning!
Jag sitter i skolan och pluggar, jag känner att det här är verkligen rätt dag för mig att vara duktig. Allt rullar på för jag sitter med Matilda i min klass och jag är helt knäpptyst och gör det jag ska, visst är jag bra idag? Det känns mycket skönare och roligare att plugga när man kan ha sin egna dator, det är förstående tycker jag. 
Jag har inte sovit så mycket i natt pga katterna och så där men älskling var så snäll och skjutsade mig till skolan i morse för han är ledig idag, min älskling är bäst i världen! 
Jag kommer nog inte vara kvar allt för länge i skolan idag, för efter lunch är det idrott och jag har för tillfället inte det. Jag hatar idrotten på den här skolan och vi ska försöka lösa det med rektorn på något sätt så jag får mina poäng i alla fall. Men men, dax för plugg. 
PUSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0