Glömde berätta en sak!

Hello bitches!
Jag har hunnit kastat in tvätt i tvättmaskinen, ätit popcorn och tagit en p-nap. Ibland är jag för bra för att vara sann! Men jag glömde berätta att min blogg kan starta igång som vanligt igen, som förut när jag uppdaterade ofta. För glömde också berätta att jag har fått tag på en laddare till min dator så jag kan ha med mig den nu och kunna uppdatera mer, om jag inte har med den till skolan får jag offra mig och sitta vid en vanlig skoldator som alla får sitta vid. Men jag ska försöka börja ta med datorn till skolan, det är alltid bra. Jag som satt och var lite små glad över att Greys anatomy brukar vara varje Onsdag så sa Micke att det var sista avsnittet förra veckan, suck! Jaha, antingen blir det väl läggdags istället eller så får jag väl hitta på någonting.. Är iofs ledig i morgon men jag orkar nog inte vara uppe allt för länge i kväll i alla fall. Jag ska kliva upp ungefär tjugo över fem i morgon bitti för att åka med älskling till Väsby vid halv sex för jag ska vara hos pappa hela dagen i morgon men jag åker hem till älskling igen på eftermiddagen. Och som alla vet så kommer jag absolut gå och lägga mig när jag kommer hem till pappa på morgonen, aldrig att jag är uppe från tjugo över fem till läggdags! Sen är min pappa en riktig ängel, han ringde mig för ett tag sen och sa att Lotti skulle åka och handla mat och frågade om jag hade något önskemål till lunch i morgon. Jag svarade så klart kyckling sallad med vitlöksdressing. Mums! Älskling sitter och klagar på att jag skriver så mycket just nu för knapparna från datorn låter, men vafan det är ju bara bra? right? 
Dags för kväller, återkommer i morgon! 
Natti natti ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0