Härliga Fredag !

Godkväll sötnissar!

Nu har vi ätit och jag har diskat klart precis, så nu sitter jag och pratar med min käraste och har precis pratat med Emma gullet i telefonen också. Men det gick sådär eftersom min pojkvän är knäpp och bara stör och muppar sig hela tiden just nu. GAH! Först när hon ringer så "HEEJ" låter han i bakrunden sen höjer han musiken till nästan max och jag hör ingenting knappt. Störd! Men nu har han lugnat sig. Idag har det varit vanlig skoldag, åkte hem efter jag slutade, alltså klockan tjugo i ett bussen så  var hemma till tio i två. Tog en lång p-nap efter lite om och men och nu efter maten och allt vet jag inte vad jag ska göra(?) Hm, finns väl alternativ, vara hemma eller åka till grannen men har inge lust med det..

Idag vann hästen Chippen, montélopp, fan vad bra! Det vi sa sist. Grattis till Jennie och segern!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Jag har faktiskt tagit ut en hög som du kan få gräva i om du vill :) Haha ^^ <3

Den rosa tröjan som du lånade på Mickes 20-års fest ligger bland annat där, haha! <3

2009-12-04 @ 22:01:13
URL: http://hhhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0