Julen/julklappar/inhandlat

Jag vet att det varit en jätte dålig uppdatering, men ni vet hur det är när det är jul. Man sitter inte vid datan konstant osv. Men min julafton var toppen. Först var jag hemma hos min mamma och åt och öppnade julklappar och umgicks med trevliga människor sen på kvällen åkte jag och Sofia med mormor. Sofia blev avsläppt i Sigtuna hos Elias och jag åkte till Lunda Livs där älsklings mamma och syster hämtade upp mig. Sen fortsatte en lika trevlig jul där som hemma. Ännu fler paket av dom, blev super glad som dom blev för blomman jag gav och mamma hade fixat ihop en riktigt fin julblomma. Min mamma är bäst!<3 Sen satt vi hemma hos hans föräldrar några stycken och pratade och hade det mysigt. Jag, Randi och Micke gick och la oss efter halv ett och Fia vet jag inte, hon satt på sitt rum senare. 

JULKLAPPAR : 

Pengar
Presentkort
Kläder
Underkläder
Duschprylar 


Kommer inte ihåg allt, men mest pengar och fler julklappar kommer. För alla i släkten har inte träffat mig än. Så mer väntar jag på :) 

SAKER JAG KÖPT: 


Jätte fin nyårsklänning, (presentkort) Mörk bild, men jätte fin klänning!
Jätte fin kofta med 3 knappar. (Presentkort) 
Fixat fina naglar inför nyår. Hemma hos en jag känner som gör naglar. 
Sen köpte jag 3 ringar (Presentkort)
Tunn grå vanlig tröja, jätte fin på! (Presentkort)
Ny söt rosa mobil. INTE presentkort ;P Men 500 rea på den! 
Sen har jag mer pengar på presentkorten men Emma och jag var sena så han inte handla mer, affärerna stängde och jag hittade inte så mycket mer för tillfället. Fantasin var inte på topp just då.. 
Hur har eran jul varit? 

//Michaela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0