Ledig imorgon !

Tjena tjena mittbena! 

Sitter i soffan och kollar på Patrik 1,5 som går på tv, ganska rolig film men äcklig också. höhö. Nej men jag har precis diskat och ätit mat och älskling ligger och halv sover på soffan, han är en tröttis idag vilket jag också känner mig just nu. Ikväll vet jag inte vad jag ska göra för någonting, ska nog sätta på en tvättmaskin nu eller något så det blir lite tvätt rent. Imorgon är jag i alla fall ledig, skönt. Ska hjälpa pappa och Lotti. klart man ställer upp för sin älskade pappa. 
Jag var kvar i skolan ganska sent idag, tog tjugo i fyra bussen därifrån så kom hem kvart i fem ungefär. Jag och Linda var kvar sist av alla kompisar, men Lottis och Hanne drog inte så långt innan. Det har varit en lång dag men känner mig inte döds trött, och det är sjukt skönt men jag är lite seg så kommer säkert lägga mig en stund på soffan, thihi. 
Dags för tvätten, PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0