På bättringsväg, I think.

Hejsan hoppsan alla som läser!

Jag har precis fått i mig lite middag, vart inte jätte mycket men huvudsaken jag äter. Vart köttbullar med prinskorv och pasta. Det var gott med saft till. Jag har feber fortfarande och extremt ont i skallen men det är på bättringsväg tror jag., jag hoppas om inte annat. I morgon är det julbord i skolan, ska jag behöva missa det igen? nej det är inte rättvist, jag ska försöka bli frisk till i morgon men jag vet inte om det är så troligt. Orkar inte stressa tillbaka heller så jag får feber till julafton och nyår, för det går inte för sig.

Annars idag har jag bara legat och degat, sovit hela tiden nästan. Kollat på tv har jag också hunnit med så klart. På fredag ska jag vara hundvakt eller aa, fredag - lördag. Älsklingen tillät mig ha hunden hemma här så det ska bli mysigt. En helg med bara lugn och ro..

Dax för att bädda ner sig i sängen igen, puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0