Sallad+cola

Morsningkorsning! 
Jag klev ju upp klockan tjugo över fem i morse och var hos pappa här i Väsby innan sex. Det kändes nästan som jag gick i sömnen men hundarna var pigga som jag vet inte vad så dom hoppade på mig när jag kom. Jag tog mina sängkläder och gick och la mig efter jag pratat klart med pappa. Jag la mig i deras stora dubbelsäng så båda hundarna får plats att sova bredvid mig utan problem. Men jag är i alla fall vaken nu igen, vaknade av att Trix stod på min mage och slickade mig i ansiktet. Det är hans morgon kärlek det.. Vilket inte jämt är kul att vakna av men han är för söt för att vara sann. Dom har varit ute och dom har fått mat och jag har hunnit äta och nu ska jag kanske plugga litegrann, men glömde min bok som glosorna står i hemma men det gör ingenting för dom skulle bara skrivas in på Glosboken.se Det är en ganska bra sida måste jag säga. I alla fall om man tycker om att lära sig alla glosor i oordning och verkligen lära sig stavningen på orden. Men jag ska väl försöka läsa lite svenska som igår och så ska jag se om jag kan ladda ner ett skriv program på datorn utan den där förbaskade skivan från skolan, det måste ju funka utan? tycker jag i alla fall. 
Skriver om en stund.. Pussis
BTW: min frukost/lunch vart kyckling sallad med cola och massa vitlöksdressing.. För bra!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0