Skit också!

Godkväll alla som läser!

Jag sitter i soffan och kollar på film på tv, ingen speciell sådär utan något skit går alltid på canal+. Jag kollade just upp busstiderna till i morgon, vi tar buss till Märsta efter middagen vi ska på med älsklings familj. Ja, bussarna gick ganska så bra tid och vi tar säkert en taxi hem eller sover där. I morgon är det nyår och det ska bli kul hoppas jag, ingen vanlig dag. Skönt att jag köpte nytt foundation idag och har alla kläder klara och allting, eller jag måste köpa nya strumpbyxor i morgon när vi åker till Märsta mitt på dagen någon gång. Jag, Sofia och bebis. Annars kan jag inte skriva så mycket mer, fantasin är inte på topp. Jag kan i alla fall säga att jag är mätt efter två paket kräftor, en hel baugett ( stavning? ) med vitlöksgrej på och lite räkor. Ja, jag är helt enkelt mätt och belåten till 100%. 

Sen att jag inte vann den här gången på Bingolotton är skit trist. Jag hatar bingo nu;/ nej men jag ska allt vinna nästa gång. Hade fyra i rad på 250 000 men istället för nr 20 som jag behövde vart det nr 21 och den var precis under. :( SUCK! 


Sen vet jag att min mamma läser min blogg också, hihi lite kul faktiskt! 
ÄLSKAR MIN MAMMA ! :)


Nu blir de tv sen sova, natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0