Städning

Yes, nu är det städat och klart i hela huset. Skit tråkigt men man blir nöjd med resultatet sen när man är klar. Nu sitter jag i alla fall i soffan och ska börja platta håret och sånt om ett litet tag. Emma kommer om ett tag så det ska bli skoj. Jul musiken är lite mysig trotsallt. Jag älskar julen! julklappar, musiken, stämningen, släkt och vänner, julgodis och alla ljusstakar och allt cosy.

Vi var och handlade idag också, Mickes kläder han ska ha på hans farmors fest nästa helg. Jag ska nog ha klänning men jag vet inte riktigt ännu. Det är fint men vet inte om jag har råd och köpa den jag verkligen vill ha. Så vi får se vad man bjuder på. Jag längtar sjukt mycket till mellandagsrean också, kläder, kläder och återigen kläder. Det är bäst.

Känner mig glad men ändå inte, har ont i huvudet efter kattfan rev mig mitt på tinningen ( stavning )? men men,  ska vika in mina kläder nu.

Later!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Sv: Ojj glömde att säga till dig :/

Nej inte en krona! Kommer elda upp de annars :) <33

2009-12-05 @ 15:48:29
URL: http://hhhurtig.blogg.se/
Postat av: Sofia

Sv: Absolut, de är bara att komma och kolla :D <33

2009-12-05 @ 16:59:49
URL: http://hhhurtig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0