The Bill

Ja, nu är jag i alla fall hemma igen, blir nog en lite p-nap på soffan eftersom älskling inte är hemma så ska jag kolla på The Bill som börjar om 40 minuter, det är bäst! Skönt att ha resan hem avklarad. Tycker fan det är lite små kallt idag(?) Yes, våra katter har damp som vanligt, hm. Vad är det för fel på dom? 
Annars händer inte så mycket idag, jag och älskling ska försöka städa upp lite, alltså dammsuga, små plocka lite och så. Det ska vara jätte rent nu framförallt när det är jul snart! Hoppas han överraskar mig med god mat i kväll, han skulle nämligen köpa hem kvälls mat. Jag sa KRÄFTOR rakt ut men jag tror inte han var så tänd på det idag. Suck! Jag blir så sadface när ingen älskar kräftor lika mycket som mig, det är helt underbart gott och ingen vill äta det varje vecka som mig? Om det är någon som älskar kräftor lika mycket som mig och skulle kunna äta det MINST en gång i veckan, kommentera och skriv (: 
Vilka skulle säga JA till kräftor en gång i veckan? JAG! Någon fler? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0