Torsdag

Hejsan alla söta!

Jag klev upp klockan halv ett idag när älskling kom hem från jobbet och väckte mig, känner mig lite piggare idag men en extrem huvudverk än. Det här blev min sista vilodag innan det är skola igen, men det handlar ju bara om en dag det också eftersom jag har julavslutning i morgon eftermiddag. Känner att när Micke är på julbord i morgon kanske jag kan försöka hinna plugga litegrann? Men känns inte så kul att göra det när man fått lov men kanske lite lite lite i alla fall. Får se!

Jag kom precis hem från Märsta, jag och älskling har varit och handlat lite mat och sånt trist. Men fuck vad det snöar ute och fuck vad kallt det är? helt sjukt! Idag ska vi åka och äta hos min käraste mamma och min käraste halvpappa. Ska bli lite mysigt trots att jag inte mår så bra men jag är mycket piggare så jag behöver komma ut och få lite luft. Menar jag går ut till bilen och går ut från bilen och sånt, då får jag luft ;)

Nu ska jag kolla på Ghost whisperer eller hur det stavas och bara ta det lugnt innan vi ska åka vidare igen. Älskling ligger och löser korsord vilket jag hatar för det mesta, kan vara skoj ibland men inte ofta!



Vad ska man ha på sig i morgon när det är julavslutning då? Jag vill kanske ha klackskor och strumpbyxor med något fint men det är SVIN kallt ute och jag är påväg att bli frisk.. Hm, hur gör man åt det problemet?.. Vad ska jag göra?

HHJÄÄÄÄÄLP MIG, KOM MED FÖRSLAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0