Ullared

yes nu kollar vi på Ullared och nyss kollade vi på film. Men vi han ju såklart inte se klart filmen men det ska bli.. trots att vi båda har sett den.. Idag blev det ingen skolgång för min del. Vaknade genom stressad för jag har 30 glosor i morgon och jag kunde inte dom i morse men nu är jag lugn för nu kan jag. Sen är de nog mycket i skolan nu.. Men jag är på benen men kände för att sova ut bara och plugga idag. Men imorgon blir de skolan sen stallet och rida med Emma :) Gammelgubbarna ska få ut och röra på sig. hihi. Sötnosarna. Nu ska jag lägga mig i soffan och jävlas med älskling lite, thihi .

- En söt bild på gammelgubbarna -

Brunton Tilly & Kenya James!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0