Uppsala!

Hej hej söta läsare!

Jag har varit i Uppsala idag med älskling och handlat lite. Han var först iväg med sin pappa under dagen och inhandlade en jätte fin kostym, helt sjukt fin i det. Jag trodde jag skulle dö när jag såg honom! Men sen åkte vi till Uppsala och handlade fin skor till honom och då var det ta 2 och få 50% på det billigaste paret och då fick jag mig ett par klackskor till i morgon, hur underbart är inte det? Kan ha dom i fler tillfällen men det är speciellt till i morgon, just darför jag fick dom av honom. Jätte nöjd, vet inte vad ni tycker om bilderna men på är som skit snygga. Jag ville inte köpa knähöga stövlar eftersom jag inte riktigt vet vad jag ska ha på mig riktigt, det enda jag vet är strumpbyxor. Dom här passar in till allt och sitter jätte bra i vristen eller vad det heter. Till och med min pojkvän tyckte dom här var finast av alla alternativ.. 
Personligen tycker jag dom är ur söta men sen vet jag inte alla andras åsikter, men det sket man ju i nu :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0