Förhoppningsvis!

Föroppningsvis.. Ja, förhoppningsvis är bloggen igång som förr igen. Var hemma hos min mamma idag efter skolan och hämtade min gamla dator så jag skulle kunna plugga och skriva klart två saker, men sanningen är att jag knappt kommit någon vart. Anledningen till det är för mobila-internet-grejen fuckade sig först och sen när jag fick igång allting efter mycket om och men så blev klockan såhär mycket, greys anatomy började och skrivprogrammet på datorn ville inte som jag ville. Suck! Men imorgon ska jag göra klart hela mitt periodhäfte till biologin och så ska jag under skoltid göra klart min samhällsuppgift och lämna in den. Sen på fredag eller måndag så ska jag göra min engelska - story på datorn. Men ingen bråska eftersom den ska vara klar på onsdag nästa vecka. Känner mig ganska duktig och framåt just nu, sen har jag även tagit reda på lite saker av min svenska lärare så jag kan fixa klart det jag missat förut.

Just nu sitter jag bara i soffan och gör ingenting, dricker cola och är klistrad framför tv. Men jag hoppas på att jag kan skriva mer nu eftersom min andra lagade dator eller Mickes lagade dator kommer vilken dag som helst.

Pussar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0