Ledig på Måndag, YES!

Alla på min skola är ledig på måndag och det är dunder skönt! Just nu sitter jag i soffan och kollar på Beck - vita nätter och äter lite godsaker och dricker massa vatten för det är sjukt gott vissa dagar. Idag har vi varit överallt och ingenstans känns det som.. Men vi var i alla fall i Uppsala och handlade lite julklappar och kollade lite hemlisar. HIHI. Vi ska åka in till stan om någon timme eller två för att hämta Mickes mamma som är ute med jobbet. Sen är det bara raka vägen hem och sova för jag ska upp klockan åtta imorgon för jag ska till Örebro på trav med Emma, Annso och Jennie. SKOJ! :) Det är alltid kul med pollarna.

Så vi hörs imorgon kväll när jag kommer hem.

PUSSAR!

Saknar dig mer och mer för varje dag som går..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0