Lördag - en av den värsta dagen i mitt liv !

Godkväll allesammans!

Sitter i soffan och har ätit middag för ett litet tag sen, fläskfilé med potatisgratäng och grönsaker, mums! Mår inte alls bra idag för känner mig hängig, kanske feber och skit ont i skallen + att min dag började åt helvete. Emma bad mig ringa innan elva och när jag ringde var det bara åka direkt till stallet. Inte vart det mycket lättare där. Våran älskade häst Hector som är 29 år och som vi levt med i elva år har försvunnit från oss i stallet.. Han orkade inte mer idag så vi fick ta bort honom. Mitt framför mina ögon. En av den jobbigaste stunden i mitt liv. Men jag vet att han har det bra nu och han fick världens finaste begravning och det var så skönt att vara där samtidigt som man grät hela tiden. Det skönaste är att Jennie var tacksam att vi var där och hon sa till mig " jag tror Hector uppskattade det". Men orkar inte skriva mer. Jobbigt nog..

21 novemeber, 2009 .. Vila i frid <3
Hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0