Måndag och ledig.

Hejsan sötnosar!

Jag är ledig idag som jag sa häromdagen, känns som det behövdes en extra dag så det är jätte skönt. Hela skolan är det, inte bara jag! Idag har jag inte gjort så himla mycket förutom sovit, kom upp ur sängen precis efter ett. Myspys! Sen åt jag en jätte frukost idag, fyra rostmackor med ost och skinka på, julmust ( faktiskt snart jul ) sen lite pepparkakor och en chokladboll. Nu är jag mätt och belåten fortfarande men julmusten går inte att hoppa över, älskar det. Igår var jag också på trav i Örebro med Emma, Jennie och Annso sen var det några tjejer från andra stall, jätte kul men riktigt skit väder! Det var ett tag sen så, sen kom jag hem för älskling hämtade mig i stallet så snälll som han är. Jag köpte med mig en räkmacka som vi delade på hemma senare på kvällen. Kom inte hem förrens typ halv nio. Men nu är det min tur, jag som sitter och väntar på honom. När han kommer hem vet jag inte vad, vill åka och kolla på lite julklappar men tror inte han orkar med det men jag kan alltid hoppas. The Bill har just varit på tv men nu börjar ju faktiskt ghost whisperer. Sen kommer baby !! Jag älskar Micke mest !

BTW: kommer sakna min Baloo så mycket, han åker från stallet idag pga en anledning. Puss på honom, min bebis!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0