One tree Hill

Hejsan alla glada!

Idag är jag happy Michään, vet inte varför utan bara är det. Mitt liv känns så bra just nu så det är inte klokt. Såhär låter det alltid när jag har vaknat på rätt sida och är på super duper humör. Nej men det har alltid varit toppen dom senaste fem månaderna. Jag stannade hemma från skolan idag för jag hade sprängade huvudverk igår kväll och imorse, men nu mår jag betydligt bättre. Men imorgon blir det skolan sen stallet för min del, mys. Jag ska rida Kenya James, söker ni på google kommer han upp I think. Snart kommer Micke hem också så ska han laga falukorv i ugn det är alltid lite gott tycker jag..

Snart är det jul och det ska bli så kul , wiiwiiwaawaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0